DARMOWA DOSTAWA JUŻ OD 45 ZŁ
0
Twój koszyk

Zwrot i reklamacje

Zwroty

Możesz dokonać zwrotu zakupionych towarów w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny (oczywiście możesz ją podać jeżeli chcesz). Możesz tego dokonać kilkoma sposobami:

  1. Za pomocą formularza znajdującego się w Twoim profilu. Obok zamówienia (https://nostrzyk.pl/my-account/orders/) znajduje się przycisk “Zwrot”, który przekierowuje do formularza zwrotu. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody której pierwotnie użyto w transakcji. Możesz jednak w formularzu podać numer konta bankowego do oraz dane kontaktowe (jeżeli są inne niż te podane w profilu) wtedy zwrotu dokonamy wykorzystując te dane. Otrzymasz od nas informację zwrotną jak dokonać fizycznego zwrócenia towaru w zależności od tego w jaki sposób zakupiłeś produkty.
  2. Poprzez przesłanie na adres kontakt@nostrzyk.pl wiadomości o chęci odstąpienia od umowy. Prosimy o zawarcie minimum takich danych jak numer zamówienia. Jeżeli zwracasz niepełne zamówienie prosimy by również to zaznaczyć. W odpowiedzi otrzymasz formularz zwrotu a my rozpoczniemy procedurę.

Pamiętaj, ze zwracane produkty muszą być pełnowartościowe – to znaczy, nie mogą posiadać śladów użytkowania ani uszkodzeń. Zwracane produkty muszą być odesłane na adres zawarty w zakładce “Kontakt” na stronie głównej.

Więcej informacji w Regulamin – §10 Prawo odstąpienia od umowy – zwroty

Reklamacje

Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt jest niepełnowartościowy możesz zgłosić do nas reklamacje tego w następujący sposób:

  1. Za pomocą formularza znajdującego się w Twoim profilu. Obok zamówienia (https://nostrzyk.pl/my-account/orders/) znajduje się przycisk “Zwrot”, który przekierowuje do formularza reklamacji. By formularz rozpoznał reklamację należy zaznaczyć pole “Reklamacja” i opisać ją w odpowiednim polu. Otrzymasz od nas informację zwrotną co do dalszych kroków.
  2. Poprzez przesłanie na adres kontakt@nostrzyk.pl wiadomości o reklamacji wraz z opisem problemu.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.
Więcej informacji w Regulamin – §11. Reklamacja i gwarancja